Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

1. Záruční podmínky

Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Zboží by měl kupující reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní později, nemusí být reklamace uznána.

2. Postup při reklamaci zboží

Zboží zašlete na níže uvedenou adresu:

JUST GO, dětská obuv
U Soudu 6200/15
708 00 Ostrava-Poruba

ZBOŽÍ NA REKLAMACI ZASÍLEJTE ČISTÉ! ZVLÁŠTĚ OBUV MUSÍ BÝT ZBAVENA VEŠKERÝCH NEČISTOT (hlína, písek, tráva…).Vyhrazujeme si právo odmítnout převzít reklamaci z důvodu znečištění. Zboží pak bude vráceno zpět odesilateli na jeho náklady.

3. Vyřízení reklamace

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Reklamace se řídí platným reklamačním řádem – viz. Obchodní podmínky.

Pokud bude reklamace uznána výrobcem, či dodavatelem, bude vystaven opravný daňový doklad a částka zaslána zpět na váš účet, případně nabídnuto jiné zboží.

Pokud se bude jednat o opravitelnou vadu, tak bude opravené zboží zasláno na vaši adresu.

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ ke stažení ZDE.